Happy New Year.

Var helt otaggad för Nyår igår, vilket resulterade i att det blev en alkoholfri kväll för min del. Och gud vad glad jag är för det, hade verkligen inte velat vara med och festa igår. 

Kvällen började med att jag och Maria åkte till Stina på mysmiddag, tillsammans med hennes syster, svåger och Sara. Bara nya människor för min del med sådant är kul. När jag tänker efter har jag träffat massa nya människor inom loppet av kort tid senaste och det är jag väldigt glad över. Anyways så dök Lena upp efter ett tag också och hon var mega-tagg för en fest ute i Domsjö. Vi andra tänkte "what the fuck" och så åkte vi dit (jag och Maria körde ju) Det första vi möts av är en stupfull 30(?) åring som "hälsar oss välkomna" och släpper in oss i hyreshuset, därefter öppnas dörren till lägenheten och ut väller musik på absolut högsta nivå, rök från en rökmaskin och ljus från en massa discolampor, plus aspackade människor såklart. Jag tänkte bara, var i helvete har jag hamnat på för jävla fjortisfest nu? Jag har aldrig ens satt min fot på en sådan fest när jag var i 14-års åldern! Det enda som saknades var ballongerna i taket tammefan. Jag vägrade gå in så jag och Maria satte oss i trappuppgången och snackade istället.

Kvart i tolv åkte vi vidare, för ingen ville ju fira tolv-slaget på en jävla fjortisfest. Vi åkte till Gimåt eftersom Stina kände någon där och den festen visade sig bestå av föräldrar som skjöt raketer som några jävla idioter och små barn som sprang runt och tyckte att deras pappor var jättecoola när de gjorde det. Jag själv tyckte det sög så jag, Maria och Sara åkte på Max och käkade. Sen var kvällen slut för mig, jag hämtade morsan och farsan på Bussby, körde hem Ulf, Susann och Peter och tjänade en hacka på det, och stupade sedan i säng. Och nu är det 2010.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nyår är ganska överskattat egentligen, och det är nästan roligare och festa på en "vanlig" helg..

2010-01-01 @ 13:33:26
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0