Food.

Matdagbok 6/1-1O.

frukost - två hårdbrömackor med smör, skinka, ost och paprika + en kopp thé med houng och mjölk
mellanmål - en apelsin
middag - wok på kyckling, räkor, paprika, broccoli, lök, vitlök och champinjoner + fullkornsnudlar till det

Alltså jag är faktiskt riktigt nöjd över dagens matintag, eller borde jag inte vara det? Kanske skulle jag ha skippat osten på smörgåsarna och mjölken+honungen i théet imorse för att vara riktigt petig, men vad är ett liv utan ost och thé utan mjölk och honung? VE OCH FASA för fan. Not worth living then ;} och jag kände mig verkligen så pepp på matlagning idag så jag ställde mig frivilligt vid spisen och svängde ihop en supergod wok till middag på lite allt möjligt som jag hittade i frysen/kylen. Inte för att skryta men det blev superdupergott. GI också ;} jag är sämst på kalori-räkning, så hur många kalorier kan det ha blivit?


kycklingwok coming up v


Kommentarer
Postat av: Petra

Har du flyttat hem igen? :)

2010-01-06 @ 18:33:09
Postat av: M

Jag vet!Den bloggen har så himla söta bilder och texter :)

2010-01-06 @ 19:00:55
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Josie

Petra: ja i princip, har lägenheten kvar till den 1/2 men bor inte där nåt alls nu

2010-01-06 @ 20:51:05
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja om du äter så där är det max 1000-1200kCal och det är för lite om du tränar.du borde i alla fall ligga på 1500 då går du ändå ner i vikt sen ska du ligga på 2g protein / kg kroppsvikt per dag för att tappa fet och inte muskler



/....

2010-01-06 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0