Take it to the limit.


Jag var på gymmet vid 1O imorse. Det tycker jag fan är bra gjort. Ja alltså, jag var ju inte bara där såklart. Jag tränade i 1½ timme också. Trots att det var pissjobbigt var det samtidigt fruktansvärt skönt. Det var bara jag, "infinity" och fyra pensionärer i hela gymmet. Det är just därför jag var där så tidigt, för då får man träna ifred♥

Iiiih, jag älskar att träna! Och jag ångrar att jag inte har tagit tag i det tidigare än såhär. Tränade ju i princip ingenting under hela 2OO9 - oroväckande nog. Så 2O1O är en nystart för mig, och jag tänker hålla i det här. Jag kör 3 dagar i veckan nu, och det tycker jag är lagomt. Vad ger det att gå ut stenhårt och köra 5 dagar i veckan och sedan lägga av efter 1 månad för att man tröttnat? NADA! Stupid is that. Cyklar ju även någon kväll i veckan på motionscykeln hemma så, hej Miranda Kerrs kropp :>


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har bestämt mig för att min kompis ska få träna mig, och då kommer jag antagligen bli tränad för han kör verkligen hårt x)

2010-01-22 @ 14:58:05
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Annie

duktig du är! känns som du hittat en lagom nivå som i längden kommer ge resultat :-)

2010-01-22 @ 16:17:48
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Annie

svar: Mitt hår klarade ju två slingningar riktigt bra, så det är det ju mkt möjligt att ditt också gör. hoppas du tänker göra det hos frisör bara? ;-) Ska bli kul att se resultatet

2010-01-23 @ 12:44:22
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0