Blonde → brunette → blonde


JAG HADE EGENTLIGEN INTE TÄNKT AVSLÖJA NÅGOT FÖR JAG VILLE ATT DET SKULLE BLI EN ÖVERRASKNING. MEN! JAG KAN INTE HÅLLA MIG, JAG MÅSTE HELT ENKELT BERÄTTA NU PÅ EN GÅNG 'CAUSE THIS IS BIG. OCH DET JAG HAR SUTTIT OCH SUGIT PÅ I EN VECKA NU ÄR ATT... DEN 29/1 BLIR JAG BLOND IGEN!!! HAHA, KOMISKT VA?

Jag som trivdes så bra i mitt bruna hår och jag som aldrig skulle bli blond igen. Jag vet jag sa det, och det var inte på skämt. Men jag börjar undra om inte det var lite snudd på ljug istället. Jag trivs inte särskilt bra i det alls längre, jag känner mig ganska tråkig. Så jag gissar att det istället var själva förrändringen som jag trivdes så bra i. Jag gillar ju nämligen såna. Nu har jag iallafall tröttnat och saknar mitt gamla blonda hår alldeles för sjukt mycket för att det här ska fungera i längden. Varenda gång jag ser en snygg blondin rycker jag till och tänker; fan vad hett, det där kunde ha varit jag. Fast, den här gången blir det självklart en annan nyans av blont, för platina kommer jag aldrig mer bli {dock borde jag kanske inte lova något? haha} Ungefär som Olivia, fast med något fler ljusare slingor. Sjukt fint!

Eller vad tror niiiii?


Kommentarer
Postat av: Emily

Sjukt fint! Men jag tycker fortfarande att du är superhet i mörkt hår, men inget slår ändå blonda Josie. ;D



Sv: Kött är ett måste i min kost! Men man får försöka att inte äta det allt för ofta :) Lite får man tänka på miljön också även fast man måste få njuta av riktig mat ibland också. Majskyckling och fisk är fina alternativ det med :)



Tack tack! :D Känner mig så gammal så ;P Hehe.



Semlor är det bästa jag vet! Om det fick välja på två saker att feta mig på så skulle det vara semlor och våfflor ;) Det är för gott för att låta bli. Tur att man inte äter det allt för ofta, för då skulle man förmodligen tröttna ganska snabbt.

2010-01-19 @ 15:30:01
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Emily

Sv: Haha, ja men du är snygg som blond så det är inget fel med det! ;)



Majskyckling innebär att kycklingarna bara ätit majs och inte annat foder. Miljövänligare helt enkelt och mycket godare! :)

Jag älskar quorn! Bara man tillagar det bra så blir det hur gott som helst.



Precis! Så himla gott :D Haha, ja det är jävligt tur, för annars skulle jag nog inte kunna gå vid det här laget ;P Och det skulle med all säkerhet inte alls vara lika gott om man åt det ofta.

2010-01-19 @ 15:38:48
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Typ som du hade precis när du gjorde lite mörkare bara, det var grymt snyggt!

2010-01-19 @ 20:33:50
URL: http://lastnightstrash.se
Postat av: Melissa

det blir säkert skitsnyggt. Olivia är sååå het

2010-01-20 @ 00:19:52
URL: http://summergames.blogg.se/
Postat av: Annie

Allt klär en skönhet! Var bara rädd om håret, inte snyggt om det blit slitet o risigt, då är det bättre att du behåller det mörkt isf..

2010-01-20 @ 01:06:57
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Gabyy

Nej blöö, för den färgen! Man tröttnar jätte fort på den färgen som olivia har, för i slutändan ser det bara råttfärgat ut om man inte har en stylist.

Forsätt vara mörkhårig det är jätte snyggt!

2010-01-20 @ 10:51:48
URL: http://roxiessecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0