A THRILLER NIGHT.

Jag hade så grymt läskiga drömmar inatt!

Först drömde jag att jag blev nerdrogad och att min själ hamnade i en slags låtsasvärld. Jag hallucinerade som fan, såg en massa sjuka saker som gjorde mig jävligt illa till mods och skitskraj. Ni vet såna saker som händer i skräckfilmer, att människor klättrar på väggarna osv. Sedan drömde jag att jag körde över en liten flicka så att polisen kom och tog mig. Alltså ärligt talat var allt så jävla verkligt så jag trodde seriöst att det hade hänt på riktigt när jag vaknade. Men vad betyder det här? Serious bad luck going on, eller?

Nej, jag vägrar tro det för just nu känns allt så jävla bra. Och ikväll blir det out-of-control-fest med bästa brudarna. Ser ut att bli en galen kväll, and I can't wait!


Kommentarer
Postat av: Solid Snake

Tror denna låten passar dig idag då ;=)



http://www.youtube.com/watch?v=1mjlM_RnsVE

2010-02-26 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0