More Åre.

Guuud vad seg jag är på att lägga ut bilder ifrån Åre då. Segideg, liksom. Har inte berättat särskilt ingående om resan heller, men vet ni vad? Det kommer jag inte göra heller. Orkar liksom inte beskriva i detalj dag för dag vad vi gjorde, för det första är det drygt och för det andra är det väl våran business liksom ^^ Och ni vet ju redan att vi hade så grymt, jävla kul och att jag längtar tillbaka varje minut. Så det behöver jag inte dra igen heller. Men bilder kan ni få se, såhär kommer några:







Kommentarer
Postat av: Solid Snake

Mycket vackert minsann men komihåg att skönheten kommer från insidan ;=)

2010-02-17 @ 22:02:10
Postat av: Josie

Jovisst, men insidan är inte så lätt att visa på foton!

2010-02-17 @ 22:05:58
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Solid Snake

hehe, jag menade ju inte bokstavligen då men jag tror du förstod ändå ;=)



Bara du har båda fötterna på jorden...

2010-02-17 @ 22:25:11
Postat av: Josie

Jag står väldigt stadigt med mina fötter på jorden, so don't worry! :P

2010-02-17 @ 22:32:47
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0