Irritert.


Sådärja. Nu har den blossat ut. Vaknade upp med en äcklig förkylning imorse, vilket inte var särskilt oväntat men fan inte nå roligt. Dock tänker jag ge fan i den och sticka ut och röja ikväll ändå. Sådeså. 

Anyways, kom nyss hem från staden där jag tog en fika med Jonna! Eller fika och fika, jag fikade inte ett skit eftersom jag är så illa tvungen att hålla mega-hårt i de små ören jag har kvar efter Åre-resan om jag inte vill stå där totalt broke imorgon. Men vi satt och pratade en massa iallafall, och jag fick lätta mitt hjärta om det jävulskt stora irritationsobjektet från igår. Hade kunnat strypa någon igår alltså, helt seriöst. Så irriterad och förbannad var jag. LACK. Och besviken. Känns väl aningen bättre idag men jag är fortfarande inte helt övertygad om att det kommer ske några som helst förrändringar. Plus att allt kändes så lågstadie, i och med att det inte gick att disskutera som folk. Nåja, fick min klocka idag iallafall. Hittade en på Ur&Penn för 250 spänn. Not bad!

Hörs tonight, bitches!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ser ut exakt som en Breitling! ;P

2010-02-20 @ 21:04:02
URL: http://lastnightstrash.se
Postat av: Jennifer

Sv; Haha ja det kan man ju påstå, ligger i samma prisklass som Rolex. Här har du en bild på en; Quality_Breitling_watches-Paypal_accepted_7_days_money_back.jpg" rel="nofollow">http://img.diytrade.com/cdimg/868282/8129246/0/1235968544/AAAQuality_Breitling_watches-Paypal_accepted_7_days_money_back.jpg

2010-02-21 @ 11:20:06
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0