Blablabla.

Usch, jag känner mig som en grön mögel-svamp. Är så j ä v l a trött hela tiden.. wazzup egentligen? Orkar dessutom inte, men inte för att jag vill heller, göra någonting överhuvudtaget. Hade det inte varit för att jag behövt jobba och plugga om dagarna hade jag inte ens lämnat det här huset den här veckan. Känner NOLL motivation till allt. Undra vad det beror på? För inte fan är det likt mig att vara såhär omotiverad till livet. Jag brukar vilja hitta på saker hela tiden, jag brukar sprattla runt som en fisk på land (haha, vilken jävla jämförning).. men tydligen inte just nu nä.

Jajja, är väl depp eller nåt.
Men det löser sig.
Den som lever får se antar jag, 
men jag förväntar mig knappast någonting.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Läste för ett tag sedan att du ville vika ut dig, hur blev det med dem planerna?

bara nyfiken :)

du behöver inte svara om det är för personligt!

2010-02-18 @ 00:05:07
Postat av: Castells

Jättefin blogg men texten är lite liten och svårläst! Ha en bra dag snygging

2010-02-18 @ 09:32:22
URL: http://castells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0