sandra dee i love you


Har haft en sjukt fullspäckad dag, vilket är anledningen till den uteblivna uppdateringen här på bloggen. Blev först och främst väckt 05:45 imorse utav ett sms angående jobb, det var tydligen krisläge så jag fick hoppa in, och efter jobbet mötte jag upp min fina Sandra i stan. Vi har inte träffats sedan i april typ(?), så det var ju verkligen på tiden att hon kom hit. Vi fann varandra (det där lät gay, men..) under gymnasietiden på frisör och är fortfarande sjukt bra vänner, trots att vi inte ses så ofta eftersom hon bor i Junsele. Även om det självklart är trist, och även om jag gärna hade hängt med henne betydligt oftare, så vet vi ändå exakt vars vi har varandra. När vi väl ses varken känns det eller märks det att vi inte setts på flera månader. True friendship, liksom♥ Hon är utan tvekan den lättsammaste personen jag känner, tror jag. Inga krusiduller, what you see is what you get, och ärligheten själv.. ja ni fattar? Hon skulle aldrig gå bakom ryggen på mig, snacka skit eller på något vis göra så att jag misstror henne. Och det är något jag värderar starkt. Är så satans trött på vänner som gör precis sånt, vad fan liksom? Är vi vänner eller inte? Man börjar ju undra.

Aja, efter Modos 7-2 förlust är jag inte direkt på humör. Ska upp 05:30 så nu ska jag pilla (höll på att skriva pulla, hahah..) och gå och lägga mig! Talk to you tomorrow :)

Kommentarer
Postat av: sandra dee ; )

Åh vad gulligt sagt :) Ja det är äkta vänskap :) O love you!! Puss sandra

2010-12-13 @ 22:22:02
Postat av: Michaela

Det är inte det att jag inte tycker att man ska festa på nyår. För det tycker jag, det är ju nästan som en högtid. Men jag tycker att allt för många gör en alldeles för stor grej av det och sliter håret av sig för att de är så nervösa för att det inte ska bli en perfekt kväll. Jag ser det mer som vilken annan festkväll som helst, bara att den är lite "större".

2010-12-13 @ 22:28:20
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Anna

Sv: Okej. Nä, jag hörde inte av mig för jag väntade med och se om Rosanna kunde följa med innan vi bokade och så, hon visste inte hur hennes schema såg ut. Hade dock varit bra om du sagt till lite tidigare, så jag kunnat planera resan lite bättre. Men men, det är som det är :P Vi ses ju ändå v6 som sagt! :) Dock borde vi ses innan dess också, länge sen nu!

2010-12-13 @ 23:30:36
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: Selassie

Meh.. hur javla sot ar du da.

Bara tycker syn dom att du maste vara i Sverige under julen...



Vem jag ar? Ingen sarskild, jag bara tycker synd om alla som maste vara i Sverige under julen. Jag sager inte att det ar fel, det ar bara inte ratt.. alls.

2010-12-14 @ 15:05:34
URL: http://javlajulblogg.blogspot.com/
Postat av: Michaela

Ja att folk verkligen tror att nyårsafton sätter "ribban" för resten av året är verkligen så fel. Hela året blir ju vad man gör det till och nyårsafton ska inte ha något inflytande över det.

2010-12-14 @ 15:43:14
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0