s&m


Jobbar denna vecka, fast bara 6-12 vilket känns skönt då det endast är 4(!) dagar till jul och det är mycket som ska fixas innan. Eller mycket, det är inte direkt så att jag känner av den omtalade julstressen. Det gör jag förresten aldrig, what's up with that liksom? Men man vill ju hinna med all matförberedelse iallafall. I år ska jag ta mig an sillen. Jag älskar sill. Och den gravade laxen♥ Kan vara det godaste på julbordet. Fast nä, jag tänker inte utse någon klar favorit. Finns för mycket gott för att enbart välja en sak!

Ikväll blir det iallafall julmiddag med morfar som kommer upp från Sundsvall. Kommer bli mysigt. Vet inte om vi kommer att byta julklappar också, men jag antar det. Dock kommer jag spara min(a) till julafton. Vill inte öppna fler innan eftersom jag vill få så många som möjligt på dopparedagen ;* Är förövrigt så sjukt nöjd och glad över julklapparna jag fick av M. Parfymen doftar supergott, och kavajen sitter som gjuten. Koppen är dessutom grym. Ska ta och visa bild på alltihopa senare.

Har vinkat av M också. Han och Staaf åker ju till Sydney idag. Tror att grabbarna kommer att få en grym semester, men ett helvete till flygresa, haha. 33 timmar, så lång tid tror jag att de skulle ta innan de landar i Sydney på torsdagmorgon local time. Kul :P förmodligen värt though.

Kommentarer
Postat av: Fred

Den varmrökta laxen är en klar favorit! Annars så är köttbullarna goa som fan, särskilt på mammas bord!

2010-12-20 @ 16:19:31
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Michaela

Åh jag är verkligen inget fan av julmaten! Önskar att jag var det, men jag är så petig. Lyckligtvis för min del skippar vi i alla fall den på julafton i år (får nog dagarna efter haha)

2010-12-20 @ 17:48:00
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0