resuscitate me


Hade en grym kväll igår! :) Jag och Emelie förade lite först hemma hos henne, med vin, ny julcider och härlig musik. Efter ett tag dök min kusin Carro upp också. Sådär lagomt på lyset begav vi oss sedan mot krogen där vi dansade hela kvällen lång. En rolig grej som hände när jag och Emelie skulle feströka lite var att jag upptäckte att jag inte kan röka längre. Alltå va? Haha ja! Jag började hosta som ETT TOK och mådde lite halvt illa dessutom. Så jävla fult. Iofs bra, men jag brukar alltid (eller oftast..) feströka men nu kan jag typ inte göra det längre? Haha otroligt.

Kommentarer
Postat av: Fred

Ha ha, verkar varit en skön kväll...

2010-12-05 @ 20:15:46
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0