question & answer

Hej.
Jag undrar hur du kan ha en så snygg kropp;
Hur ser ditt matintag ut för en dag?
Hur ofta och hur mycket sötsaker/ onyttiga saker äter du per dag eller vecka?

Tacksam för svar trots att jag vill vara anonym.

Hej, och tack så mycket för den komplimangen! Det värmde verkligen :):):)
Tyvärr har jag ett fruktansvärt tråkigt svar på den frågan. Jag har ingen särskilt bra koll på mina matvanor överhuvudtaget. Sry alltså. Jag äter det mesta (dvs det finns inget specifikt jag utesluter i min kost förutsatt om jag inte tycker om det), och jag äter i princip när jag vill (dvs jag har inga fasta mattider) Jag äter sötsaker och godis när jag känner för det, men inte så mycket under vardagarna utan isådanafall mest på helgerna. DOCK är jag relativt "liten i maten", jag äter aldrig mycket mat och stora portioner och jag äter typ 5 godisar innan jag får ont i magen. Jag har även en jävligt bra ämnesomsättning, tror jag.

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Du är het, hellyeah!



Sv: I KNOW! Vill ha så mycket olika kläder alltså. Garderoben ruttnar ju förfan här hemma!!! Ge mig pengar!



Ohja. Speciellt en blond brud med lugg, SO DAMN HOT! Haha. Åh.



& tack! hihiho.

2010-12-16 @ 17:22:10
URL: http://benniys.webblogg.se/
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 17:57:27
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Fred

Ha ha, varför får inte jag såna sköna kommentarer?

2010-12-16 @ 19:08:59
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0