LOVE ADDICT


När jag ändå är inne på skönhetsprodukter fortsätter jag på samma spår. Köpte denna bodymist med olja från Victorias Secret i Tax-freen på Heathrow Airport on my way back to Sweden. Doftar som solmogna jordgubbar och mandelolja, ungefär. Så jävla god! Eftersom jag har så svårt för att bestämma mig för vilken parfym jag vill ha så köper jag bodymist's och liknande istället, eftersom dessa är "lättare" och inte lika dyra. Minns inte vad jag betalade för just denna dock, men inte var det speciellt mycket.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh VS bodymists luktar så jävla gott! En vän till mig har en som jag definitivt ska köpa på flygplatsen. Mums, haha. Måste du få mig att längta ännu mer?

2010-12-01 @ 16:57:24
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: monci

sv; Hahaha ja visst var dom läckra! ;)

2010-12-01 @ 17:31:43
URL: http://moncis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0