knitted wear

två stickade plagg jag köpte à Londres


Jag dör om inte min blivande nyårsklänning kommer med posten idag. Och jag dör om den inte passar! Har suttit som ett ivrigt barn på julafton och väntat på posten varje dag hela veckan, but no dress. Så idag måste den bara dyka upp. Idag är det förövrigt bara 5 dagar tills baby kommer hem igen, lyckliga jag! Sen att han (endast..) är hemma i 5 dagar innan han lämnar mig igen är jag lite smått (lite smått..?) bitter över, även om jag inte vill tänka på det. Jag kan motvilligt erkänna att han faktiskt förtjänar en härlig semester efter allt slit i England, jo det gör han allt. Önskar bara att den underbara semestern hade inkluderat mig, haha. Ja, man får vara avundsjuk?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad härlig den vita tröjan ser ut att vara :D

2010-12-10 @ 16:04:48
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0