youre nobody until youre talked about


Jag har blivit helt obsessed av Gossip Girl - igen. Dels av tvserien, men framförallt av böckerna. Serien är förståss sinnessjukt bra, men den går ju inte att jämföra med GG i bokform. Ingenting, bortsett från namnen, stämmer ju överrens med varandra egentligen. Det är som två olika stories. Jag menar Dan och Vanessa? Kom igen! Jag garvar åt hur de är serien nu när jag läser böckerna. Totally different och jag tycker så mycket bättre om dem in the books..

Personligen hade jag älskat att se en tvserie som stämmer precis med böckerna. Tror den hade varit grymt bra. Lite mer dirty än tvserien som den är nu, där alla karaktärer är så överdrivet snygga och perfekta. Nä lite mer skavanker tack, och lite mer sex och alkohol. Helt enkelt lite mer "sex, drugs and rock 'n roll"!

Kommentarer
Postat av: Michaela

När jag läste första boken så önskade jag verkligen att det skulle komma ut en serie/film om det. Och det gjorde det ju, men fan det var inte alls samma sak. Böckerna är som sagt bra mycket bättre!

2010-12-09 @ 23:41:39
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0