bitchin'

Är på dåligt humör idag, så därför tar jag tillfälle i akt att bitcha litegrann.
Det finns en typ av människor jag stör mig nåt så grönjävulskt på,
och det är såna som inte svarar när man försöker ta kontakt med dem.
Jag kanske gör en höna av en fjäder just nu men jag tycker bara att det är så dålig stil,
och jag är så jävla less på att höra av mig utan att få något gensvar.

Till exempel om man skriver och undrar över något,
klart som fan att man förväntar sig ett svar? Annars hade man inte skrivit?
Och skriver man och grattar någon på födelsedagen,
ja då är det fan inte mer än rätt att svara "tack"?
Ringer man och inte får något svar, hur svårt kan det vara att ringa upp sedan?
Alltså prove me wrong, men jag fattar fan inte logiken!
Visst man kan glömma, det är mänskligt och det gör jag också,
men människor som betyder något för mig glömmer jag inte första taget och dem skiter jag framförallt inte i.

När jag aldrig får något svar känner jag mig sjukt betydelselös,
och slutar höra av mig till den personen också.
Vad fan ska jag anstränga mig för när jag inte får något tillbaka?
Och om det handlar om att ni inte vill ha något med mig att göra,
var inte så jävla chicken utan säg det då!
BLÄ, jag ska sluta bry mig och bli lika ego som alla andra tror jag..

Kommentarer
Postat av: emelie

sicken tur att jag finns.

och jag tror tillochmed att jag vet vem ´det handlar om :P



ses vi snart?

puss <3

2010-12-21 @ 20:26:29
Postat av: Josie

emelie; oh ja! <3



självklart gör vi det :*

vi ska hitta på en massa skoj framöver!



puss!

2010-12-21 @ 20:33:46
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Carolin

Det där känner jag igen, och tyvärr är jag alldeles för snäll för att bli, som du säger det, bli lika ego som alla andra. Men det är inte mer än rätt att de blir behandlade som de behandlar dig, så hör de av sig så kan ju du också strunta i att svara så kanske de inser sina misstag, till slut i alla fall och annars är de inte värda din vänskap över huvudtaget. Jag har sagt upp vänskaper många gånger just på grund av att de inte visat tillräckligt att de bryr sig osv. De säger alltid att de bryr sig och att de vill det ena och det andra men man märker aldrig av det när man är den som hela tiden ringer och hör av sig för att försöka få en tid till att kunna träffas osv.

Hoppas de inser vad dom går miste om ifall det visar sig vara just så att de inte bryr sig tillräckligt! (:

2010-12-28 @ 14:45:49
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0