BAUBLES


Har varit en fullspäckad dag idag. I förmiddags var jag först på salong Attityd och slingade håret hos Monica (japp, i'm blonde again..) och sedan tog vi en wrap och en morotskaka på Waynes. Sjukt god wrap, mindre god morotskaka. Jag är självutnämnd morotskake-finsmakare och jag vet hur en äkta ska smaka, haha. Iallafall har jag sedan jag kom hem för cirka 2h sedan råpluggat franska. Imorgonbitti har jag nämligen prov på kursen och jag är måttligt nervös. Jag HATAR prov. Det är ångestframkallande och förmodligen det värsta jag vet. Även den största anledningen till att jag inte vill börja plugga igen.

Jaja, nog om det. Bjuder på en bild på mina underbara julkulor med Nalle Puh-karaktärer som jag köpte på Disney Store i London, i det enda blogginlägg jag bidrar med idag. Imorgon ska jag visa er min nya hårfärg, mina nya skor och kanske lite mer shopping om ni har tur. ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej gud vad söta :D

2010-12-02 @ 20:46:37
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Frida

du är ju sjukt snygg i både blondt och brunt !



hur är ditt hår efter bytandet mellan brunt och blondt ? :)

2010-12-02 @ 22:03:31
Postat av: Josie

Frida: åh tack vad gullig du är! Mitt hår är väl relativt slitet just nu då jag gått från blondin till brunett och nu blondin igen på rätt kort tid (2-3 mån), men jag tycker ändå inte att det är så farligt. Håret reparerar ju sig ganska bra så med hjälp av lite inpackningar kommer mitt hår nog att "recover" rätt snabbt, så att säga ;)

2010-12-03 @ 14:19:06
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0