I miss You already

Imorse var det 7 grader ute när jag drog på jobbet, ba va? Fucking iskallt ju. Dock blev det varmare ju längre in på dagen det blev och efter tolv var det riktigt skönt. Satt ute hela dagen och solade topless i ett desperat försök att bli av med de vita ränderna, som är osexiga som fan. Jisses vad dum man var som inte tänkte på det tidigare dock. Nu när man är såhär pass brun blir det hemskt svårt att få bort dem. Men jaja, det kunde varit värre. Som jag brukar säga ;)

Gumman gjorde ett så otroligt gulligt blogginlägg, så jag kände att jag var tvungen att länka och visa er! Älskade vän♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

<3<3

2010-08-17 @ 22:10:55
Postat av: Michaela

Nej det är klart att det ständigt utnyttjas, men kunde han inte bara ha hållit käften? Var han liksom tvungen att säga det. Det ger en så lame stämpel

2010-08-18 @ 13:50:11
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0