Loco Night

Igår var det dags för Jonnas "adjö-middag", och herrejävlar vilket jävla adjö det blev. Jag tror aldrig att jag har varit så p*ckad i hela mitt liv.. eller jo, det har jag. Men det var länge sedan och tacka gudarna för det. Sådär full är det inte ens kul att vara. Hela kvällen var dock grym, för det var först mot slutet av kvällen som all tequila slog till på riktigt (även om jag var full redan på middagen vid sju, haha). Både positivt och negativt. Men jag hade fruktansvärt roligt med alla vänner, och träffade även på några gamla klasskompisar från frisör. Nice! Jag tänker spara på detaljerna och lägga upp bilder senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: John

jaså blev det mycket tequila? :P

2010-08-12 @ 22:41:54
URL: http://www.prylgurun.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0