This Is Hawt


Jag har aldrig haft en riktigt snygg och väldressad jacka att ha på mig när jag går ut, så när jag "råkade" få syn på denna på Nelly slog mitt hjärta ett extra slag och jag kände bara: den måste bli min. Visserligen är det nog inte en riktig jacka (även om den fanns under kategorin Jackor & Kappor) men vadå? Jag har aldrig varit en jack-människa iallafall, eftersom jag anser att en jacka undangömmer det snygga man har på sig under ett plagg som man bär i princip varje dag. Vilket är enformigt. Hehe ja, jag kanske är konstig men hade ni inte märkt det tidigare så vet jag inte var ni varit!

Men nåja, jag älskar klassiska plagg som man kan ta till för att piffa upp enklare basplagg med, så det vore en underdrift att säga att jag är sugen på denna..


Kommentarer
Postat av: angelica

Tack skaru ha! :) Och precis som du säger; en fet tummer ner för rökning. Finns ju egentligen inte en enda bra grej med det om man tänker efter. Det är inte ens alltid det är gott - jävligt ovärt alltså. 10 dagar idag, yääääy! Gruvar mig dock inför nästa gång jag dricker .. vet inte hur bra jag kan hålla mig då.



Good. Den kommer förmodligen sitta som en smäck! :)



(nu funkar det att kommentera, som du kanske ser :p )

2010-08-21 @ 08:34:08
URL: http://thosevividdays.blogspot.com
Postat av: monci

Tack! Jag är faktiskt rätt nöjd :)

åhh vad spännande att få se hur det blev!!

Snygg jacka btw!

2010-08-21 @ 11:18:51
URL: http://moncis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0