Sweetest Sin


Jag har aldrig trott att jag varit en "sån" som fallit för fel sorts killar.
Jag har dragits till dem jag trott varit lättsamma och roliga, och att det sedan har gått åt helvete varenda gång har jag liksom inte reflekterat så mycket över. Mer än att killen varit efterbliven då. Allt eftersom har jag dock insett att de killar jag tyckt och trott varit lättsamma och roliga, i själva verket varit rädda och oseriösa. Rädda för ett förhållande, och därefter också oseriösa. Vilket känns riktigt drygt. Jag har alltså lagt ner en jävla massa onödig tid och energi på att få ett förhållande att fungera, med någon som inte velat annat än leka av sig.

Nu har jag dock tröttnat på den där skiten, och med tanke på hur bra jag mår just nu så tänker jag inte låta någon omogen skitstövel ödsla min tid något mer. Därför är jag glad över att jag träffat M. Extremt glad!


Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Men det är även härligt att vara en stark, självständig, eftertraktad & sexig singel alla vill ha men aldrig får ;) /linda

2010-08-25 @ 16:34:06
URL: http://benniy.blogg.se/
Postat av: Josie

Linda: ja det är självklart sant! ;) jag känner mig faktiskt väldigt självständig och jag älskar det. men hallåååå, din blogg? :(

2010-08-25 @ 21:29:00
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0