No ideas


Anledningen till varför jag uppdaterar så lite är för att jag har serious bloggtorka.
Jag har noll fantasi, vilket är sjukt tråkigt! Särskilt för er som läser min blogg dagligen (sötnosar!)

Kan iallafall berätta att jag har jobbat hela dagen idag och ikväll ska jag på shoppingkvällen på stan idag med Maria och handla lite inför Valborg samt det sista inför Åre. Måste bunkra upp med nytt smink för det finns ju inte ens H&M där! Hur ska jag överleva? Aja, dom har ju Kicks iallafall. Måste ha en ny mascara, ny foundation och ett nytt solpuder. Nytt (beiget) läppstift köpte jag igår, very important. Som ni vet ogillar jag starkt hatar jag röda läppar. På mig själv iallafall..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna visa/ beskriva hur du gör när du "sätter in" ditt löshår? Clips? Lim? Själv har jag en del problem, får det aldrig att se riktigt naturligt ut. Tacksam för svar.

2010-04-28 @ 16:42:09
Postat av: Michaela

Haha se det som något positivt att de inte ens har H&M. Då kanske du kan spara in lite pengar och sen göra av med massor på saker som du verkligen vill ha när du väl kommer iväg och shoppar :)



Nej som sagt, tv-serier är verkligen mycket bättre än film. Film har väl självklart sin lilla charm men precis som du sa så tar den ju slut för fort. Tv-serien håller ju på mycket längre och man får liksom ett band till den.

2010-04-28 @ 18:29:02
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: lightgirl

hur kan du ha bloggtorka när första avsnittet av hills ligger ute? Satt just och skrattade ihjäl mig åt aftershowen!.. glöm inte att titta på den också!



och, håll tummarna för att heidi/spencer får en egen show snart :)

2010-04-28 @ 20:10:19
Postat av: Josie

lightgirl: MAGAAAAD, ligger avsnittet ute nu?! Måste kolla asap, har ju längtat som satan! Och ja, det håller vi tummarna för big time. Dom är underbara, haha

2010-04-28 @ 21:34:02
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: lightgirl

ha ha.. sätt dig och njut, premiären var i natt :)

2010-04-28 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0