Thank you, honey♥

Fick världens gulligaste komplimang av Maria igår. Hon sa att hon tycker att jag och Natacha Peyre påminner om varandra, naaw! Alltså inte till utseendet, utan hon syftade mer på stilen och till sättet. Vi är båda söta/sexiga på samma gång, sa hon :* Var inte det hur gulligt sagt som helst? Ja alla kanske inte tycker det, men jag som älskar Natacha's stil kunde inte blivit mer glad :}

Påtal om söt och sexig, jag är på jakt efter en bikini som är just söt och sexig.
Är det någon som kanske har råkat hitta en sådan? Syftar först och främst på en överdel. Tänker faktiskt använda ett par svarta siden-trosor med volanger och rosett från Gina som underdel!


Kommentarer
Postat av: M

Åh va typiskt!Man tycker att det är en sån jävla bra idé när man klipper den.Fast dock är det ett jävla bra sett att förändra utseéndet snabbt :)

Det är bara fortsätta sätta upp den tills den växt ut :P



2010-04-27 @ 16:53:39
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag vet, den är så jävla vidrig alltså! Haha. Snacka om pina att behöva ha den i kärften. ;P



Eller hur! Och det finns inget skönare än ett par mjukisar. Plus att om man känner sig bekväm så blir man automatisk snyggare :)

2010-04-27 @ 18:24:49
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Jadu

What to say!? Man kan inte annat än hålla med Maria! ;)

2010-04-27 @ 18:45:12
Postat av: Maria Nyberg

jag tycker att du är lik henne i utseendet också. inte lika som bär, men lik på nåt vis ändå :) Kanske är det där söt-sexiga där också, ni har ju båda stora rådjursögon, långa ögonfransar (iallafall du), och söta mjuka men ändå sexiga drag i ansiktet.. vet inte hur jag ska förklara, men :)

2010-04-27 @ 19:20:29
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0