Party at the Paradisgarage



Igår var det fest i det nya parkeringshuset!
På min begäran, haha. Video kommer upp strax. Ovan syns jag och Monica i två brutalt misslyckade posénings-försök på förfesten hemma hos Dennis som var ööööver förväntan. Jag hade grrrymt kul igår, och vi var inte ens ut på krogen? Ja, jag säger ju det, krogen suger! Och ja, jag testade det nya jordgubbsvinet och det var helt okej. Helt okej gott, var det. Förutom att det var champange-kork på det och jag sprängde den inomhus? = vin everywhere. Smart-ass xD


Kommentarer
Postat av: Liljana

vart har du köpt din underbara klänning!?

2010-04-18 @ 18:27:23
Postat av: Josie

Liljana: klänningen kommer från Rare Fashion och är köpt på Nelly :)

2010-04-18 @ 20:15:18
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Liljana

Okej tacks å mycket för svaret! :D

2010-04-19 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0