My lips like sugar


Från och med idag är jag på SOCKER-DETOX.
För jävlar i mig, jag vet inte huuur mycket godis jag ätit under påsken. Jag vet för all del inte hur mycket småätande av godis det har blivit den senaste tiden, var eviga dag. Det är fan INTE bra, och det har resulterat i att jag känner megastora cravings efter godis efter varenda måltid. Visserligen har jag alltid känt sötsug efter maten, men nu har det blivit en fucking vana att gå och gräva i skåpet efter some sweetness och trö i mig också. Eeuuw.

Så från och med idag, socker-detox som sagt.. ;) Har faktiskt inte ätit en endaste liten godis på hela dagen, och inte heller något annat med riktig tjockisvarning. Gick loss på mandlarna och de torkade tranbären istället! Jag känner mig fett nöjd. Fast en dag klarar väl alla, nu gäller det att hålla i det här också för att de är 4 kilona ska lossna och falla av. Så lite mer träning, lite mindre mat, och framförallt lite nyttigare mat så är Josie ready for beach 2o1o.

SANDRA, se dig själv som utmanad, hehe♥


Kommentarer
Postat av: Emily

Låter precis som för mig. Jag bara äter och äter godis och får aldrig nog. Har gått upp tre kilo som måste bort, men fan vad svårt det är.. Vill att det ska ske på en gång liksom! Haha. Men fram till sommaren borde man väl klara det ;P Lycka till i alla fall! :)

2010-04-08 @ 06:46:55
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Haha jag har börjat med precis samma. Har ätit så jävla mycket skit den senaste tiden och jag är done med det! Visserligen går det alltid i perioder för mig. Vår och sommar = lite mat, godis etc. Höst och vinter = kränga mat i mängder

2010-04-08 @ 12:12:08
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha ja jag äter dessutom mindre på våren och sommaren för att värmen gör att jag halvt om halvt tappar matlusten. Enda gångerna jag kan äta då är tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Under dagen vill jag mest bara ha kalla saker. Och när jag väl äter så blir det inte mycket. Fan, man skulle bo varmt året om haha!

2010-04-08 @ 19:11:38
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0