I'm going blonde again..


..men det innebär också att jag måste beställa nytt löshår♥
Dock är det lika svårt & jobbigt varje gång det ska göras. Alltså att bestämma färg! Lutar dock åt #22, vilket är en vanlig hederlig blond utan krusiduller ;P Vill inte ha för guldig nyans, och inte heller för ljus nyans, så tror att den blir bra. 

Dock upptäckte jag idag att Rapunzelofsweden säljer äkta europeiskt löshår också. Dvs ett finare hår med tunnare strån som passar skandinaviskt hår bättre. Ja, det låter ju hemskt bra men priset.. det kostar 159O spänn! Det "vanliga" håret som jag köpt tidigare kostar bara 89O. Jag är dock sjukt sugen på det dyrare håret eftersom jag varit missnöjd med det hår jag har nu sen jag köpte det för snart 3 månader sedan. Det är av mycket grövre kvalité än mitt naturliga hår vilket gör det så jävla strävt. Men 159O spänn för lyxhåret? Fan också. Vill ju ha deras shampoo, balsam och spray som är anpassade till löshår också ;/


Kommentarer
Postat av: Mira

Sv: Ja, visst är det! Har alltid tänkt att rättegångar ska vara så sjukt sega och tråkiga. Var kul att man blev positivt överraskad :)

2010-04-19 @ 17:45:06
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Maria Nyberg

Åh, jag tycker inte att du ska färga håret ljusare! Älskar din hårfärg nu ju!



sv; snodde den från Monica så skyll på henne :P Du måste ju bju på dig själv lite också ;) Och du är ju verkligen inte ful på bilden heller så :)

2010-04-19 @ 20:30:01
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller med Maria! Tycker att du är sjukt snygg i din nuvarande färg :) Dessutom tycker jag att du ser äldre ut i lite mörkare!

2010-04-19 @ 20:39:43
URL: http://e'
Postat av: M

I know!skulle va super mysigt nu till sommaren ju :/



Hmm inte så jätte bra tyvärr,vi träffades för 4 (5 nu på lördag) veckor sen och vi har knappt pratat

:(..Men jag vet att han har fullt upp på jobbet just nu osv.

Men jag ska inte ge upp än! Jag vill lära känna honom :)

2010-04-19 @ 20:42:10
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Maria Nyberg

Haha du är ju rolig du, "livlöst råttfärgat könshår" :P Nädu, färgen är helt perfekt, men är du inte nöjd så ska du ju självklart färga det som du vill ha det :)

Är själv i valet och kvalet om jag ska färga min utväxt mörkbrunt/svart igen eller om jag ska låta min riktiga hårfärg växa ut så mycket som möjligt och se om man kan göra något roligt med det.. Det ser ju dock så himla dassigt ut med tanke på att det hår som växer ut ser så råttfärgat ut..

Menmen..

2010-04-19 @ 21:04:42
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0