Frankly, I don't give a fuck


♣Politik: är det bara jag som inte har någon som helst åsikter i politik, och som alltid blandar ihop Mona Sahlin och Gudrun Schyman? Nej, det kan det väl ändå inte vara för det finns fan inget mer ointressant än politik! Jag fattar absolut ingenting, och har bättre koll på polynom och derivator än politik-skit. Ni politik-nördar kommer väl dra djupt efter andan av chock när jag skriver det här, men jag har faktiskt inte en blekaste aning om vad skillnaden på blått & rött är. HAHA NEJ DET ÄR SANT!

&

♣Hatet mot mjukisbyxor: mjukisar är kanske det skönaste plagget som någonsin uppfunnits, och så länge man inte går på krogen i dem (HAHA) tycker jag att det är helt okej att ha dem när som helst. Oavsett! Nej Blondinbella, det är inte respektlöst att ha mjukisbyxor på skolan bara för att du klassar det som en "arbetsplats". Dog när jag läste det, så fånigt. Mjukisbyxor är inte snyggare än ett par jeans, men det är fan inte fult! Iallafall inte alla.

Bubblare: personer med smask-röst! Haha så äckligt. Förstår ni vad jag menar? ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mjukisbralls är fan det bästa som uppfunnits, jag älskar det! Och det är, som du säger, visst okej att ha det i skolan! Och du har rätt, jag fattar inte ett skit av politik så när någon kommer å ska börja prata politik brukar jag alltid svara: jag ska inte yttra någon åsikt om politik för jag kan ingenting om det!



det funkar, folk brukar hålla käften ;)

2010-04-25 @ 20:06:33
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, är lika ovetande om politik. För några dagar sedan så visste jag inte ens vilket parti som är vårat nuvarande. Så jag var tvungen att fråga någon och den personen måste ha trott jag var dum i huvudet eller något :P

2010-04-25 @ 20:11:09
Postat av: sara

haha, har ingen koll på skillnaden heller så du är INTE ensam :P

2010-04-25 @ 21:31:08
Postat av: angelica

Jag förstår din bubblare till 100%! Särskilt när smaskrösterna är på radion, jag blir så förbannad och äcklad att jag måste byta kanal! En snubbe på P3 (vet inte vad han heter) tar ju fan priset!

2010-04-26 @ 09:45:47
URL: http://nam.blogg.se/
Postat av: Emily

Mjukisbyxor är livet. Älska! Är man redan snygg så kan man bära upp allt, det är min filosofi i alla fall (och kanske därför Blondinbella inte gillar dem). ;) Höhö.

2010-04-27 @ 07:01:15
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0