Bakis


Ser ni min nya hårfärg? Är supernöjd! Mer bilder kommer senare, när jag vaknat till liv!


Fyfan vad jag är bakis, lalalala. Vi grillade ute hos Anna igår, vilket var skitmysigt. Årets första grillning och supertrevligt sällskap, mjaou! Där söp vi ner oss och drog sedan på Harrys. Var ju ett väldigt bra tag sedan jag var ut här i stan senast, och särskilt på Harrys så det var kul. Men whats up with 90% småbarn yngre folk? Som jag skrev till Maria nyss, det finns ju inget potentiellt ragg överhuvudtaget. Aaw, I'm such a crybaby ;P

Kommentarer
Postat av: M

Ja eller hur!

Hon ska fan göra det jag ber om haha!Im paying her to do her job !:P

2010-04-24 @ 12:48:40
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0