Så jävla mycket skitsnack

Jag åt möglig yoghurt till frukost, och trots att jag har tappat både smak- och luktsinnet i och med min förkylning kände jag att det var den värsta smaken jag kännt i käften, någonsin! Inte okej. Med mögel i munnen gick jag sedan till skolan och hade matematik i 2 timmar. Inte särskilt okej det heller, trots att jag var riktigt flitig för en gångs skull. Jag frågade visserligen Anders (läraren) om hjälp på typ 80% av talen, men hallå, vad är han annars till för om inte att just hjälpa till? Juuust det. Nu ska jag strax iväg och jobba också, det vill säga städa, i 2,5 timme. Fan så inte okej. Men åh, rolig dag! Jag är negativ.

Fast innerst inne är jag ganska glad faktiskt. Lite orolig, men glad. Jag önskar bara att jag kunde göra något? Kan jag det? Isådanafall vad? Nej, jag vet. Det är totalt meningslöst att tala i gåtor för ni fattar ju ändå ingenting. Jag får lösa det här själv... hur fan det nu ska gå till. Jag är ju tyvärr inte den vassaste kniven i lådan alla gånger, har jag kommit på. Men hellre looks than brain! Man kan komma långt ändå.

Kommer ni ihåg den här föresten? "Hej alla barn nu blir det barnprogram! Titta här vad Farbror Frej tar fram; två apelsiner och en banan, så har vi gjort ett könsorgan!" Men hey, jag försöker iallafall vara rolig. Men jag vet, jag framstår bara som flummig.

När jag kommer hem ska jag ta massor av bilden med cam:en och bomba bloggen med. Plus att jag ska försöka göra designen lite fränare. YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0