Quick update

Den här dagen har varit rätt seg, måste jag medge. Jag har hunnit med ett besök hos ungdomsmottagningen (orsak: hemlig) och några timmars jobb, men inte mer än så. Jag har mest mysit runt i min nya mysdress. Jag glömde föresten skriva vars jag köpte den igår. På Cubus iallafall, 199:- delen. Väldigt överkomligt pris med tanke på att du får betala det fyrdubbla för en Juicy Couture velour dress! En Juicy är förmodligen skönare och av mycket bättre kvalité dock, men som sagt, priset är rätt högt. Särskilt för en fattiglapp som jag ;P

Kommentarer
Postat av: Emily

Inget "skit i fittan" den här gången då ;) HAHA! Det är ta mig fan det bästa som skrivits i bloggvärlden alltså.

2009-09-02 @ 10:39:04
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Josie

Emily: haha det vet man aldrig! Förhoppningsvis inte dock ;P Jag gillar att folk minns att jag så, det måste ju trots allt vara över 1 år sedan jag skrev det, haha.

2009-09-02 @ 13:10:36
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0