The housewives of all housewives

Bästa (och mest omtalade programmet just nu) är lätt Svenska Hollywoodfruar. Men konstigt då? Det är ju så grymt bra! Jag älskar Anna Anka, hon är ju helt underbar. Det är väl klart att hon ska ha en gräsmatta för 320 000 dollar, vad är det för fel med att vilja ha det bästa liksom? Och Maria Montazami vill man ju bara krama, hon är ju helmysig. Förstår verkligen varför hon blev så upprörd över att ha snackat skit om sin väninna, det blir man ju alltid när man anar att den personen kanske fått reda på vad man sagt om henne.

Ja, dom är klockrena helt enkelt! Mitt mål i livet är att själv bli en svensk Hollywoodfru, det kan ni skriva upp ;)

Kommentarer
Postat av: ivem

Jag vill oxå bli det!

Alla i min omgivning bara snackar illa om programmetn men jag tycker om det ;)

2009-09-22 @ 14:58:59
URL: http://ivem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0