Truesday

Jag försov mig trekvart imorse.. verkligen skitbra start på dagen. Jag satt och halvsov mig igenom mattelektionen i morsans militärgröna foppatofflor och mina urtvättade mjukisbyxor som jag ärvt av mormor. Ja, så glammig är jag i plugget, haha. "Skolan är en arbetsplats, där måste man se respektabel ut", har Blondinbella och DennisM alltid tjatat om. Hah, pyttsan!, säger jag. Jag har under min skoltid, så länge jag kan minnas, oftast slängt på mig någon ful fleecetröja och mina skönaste mjukisar att chilla runt i. Bekvämt ska det vara. Det är ledordet i mina klädval, always ;)


Snart ska vi åka till farmor och farfar, för farfar fyller år. 82, typ :) Fast det märks inte, han är hur pigg som helst. Kör bil och grejer. Go grandpa! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad lik du är Blondinbella! :)

2010-08-24 @ 09:03:10
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0