Feels like sunday

Nepp, det blev inga bilder igår ändå. Inga okej ones iallafall. Trist! För jag var fan snygg igår. Köpte ett par skinn-leggings som gnekar när man går på Bikbok när jag var på stan, och till dem hade jag ett brunt linne och min skinnpaj från Bikbok also. Synd att jag inte förevigade mig själv alltså. Such a shame.

Tyvärr var Olles inte lika hett som jag igår. Vet inte vad det berodde på dock? Ändra på att det var tråkigt folk ute, eller att det var jag som var tråkig? Daah, det förstnämnda såklart! Lite roligt var det dock när jag lurade i vakten att jag hade svininfluensan så jag slapp visa legg, han ville nämligen inte ta i det när jag kläckt ur mig det, haha.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Tackar! Jag är inget större fan av det gul/blonda håret. Mycket snyggare med askigare eller bara helt platina. Som du säger så kan honungblont vara sjukt fint, men jag ser ut som en gris när mitt hår blir för guldigt, haha :P



Jag tvivlar på att blogg.se kommer bli enkelt, jag är fan sämst på sådant. Plus att mitt tålamod vad det gäller datorer inte är det bästa, hahaha :P

2009-09-20 @ 15:56:29
URL: http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0