Bad mood/bad update

Jag hajar fortfarande inte hur man kan ha besökrekord efter besöksrekord när man bloggar så dåligt och tråkigt som mig? Det är fan konstigt. Fast jag blir iallafall väldigt glad när jag ser att folk vill läsa det jag har att skriva. Särskilt nu när jag känner mig fett deppig och o-glad i övrigt. Ja, det är frustrerande som fan, förstår ni, när man inte förstår sig på varandra. Det känns som att jag ger så jävla mycket mer än vad jag får, förstår ni? Det tycker iallafall jag är skitjobbigt, sen får ni(du) tycka vad ni(du) vill.

Lovar roligare/bättre update när jag är på bättre humör. Puss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag hatar att ge av sig själv utan att få tillbaka. Det är sjukligt irriterande, frustrerande och man blir helt tokig.



Jag vet fan inte vad det är, men alla verkar få besöksrekord nu när "nya statistiken" kommit. Jag också, upptäckte jag nu!

2009-09-02 @ 14:31:18
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Emily

Svar: Pojkvänsgrejen är ganska ny och jag har väl inte direkt skyltat med det heller (så inte så jättekonstigt att du inte visste om det hehe), lite småhintar här och där bara.



Ja, det är så grymt jävla klockrent att det stannar i mitt minne ett bra tag frömöver. Det har liksom en egen plats där under kategorin roligheter ;) Tack vare såna grejer började jag läsa din blogg!

2009-09-02 @ 16:11:49
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Haha vi kanske inte alls har så mycket besökare som vi tror att vi har! Fy fan vad illa det skulle vara..



Ja gud ja, som jag hatar det! Haha. Och ja, varför kan inte jag bara få bestämma musik när det festas?! Jag vill inte höra på alla andras skit-mainstream-musik! Haha

2009-09-02 @ 16:47:16
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0