Purple hair.

Fan vad jag är trött, la la la. Klev upp sex imorse för att hinna fixa håret efter gårkvällens rejäla miss med silvershampoot. Råkade självklart ha i det lite för länge så att det slutade med att det såg ut som att jag doppat skallen i bläck, varpå jag var tvungen att ha i vanligt shampoo och balsam i typ 3 timmar för att försöka dra ur det värsta av färgen. Blev något mycket bättre, men har fortfarande ljusblå slingor fram. Jävligt o-snyggt. Inte för att jag hellre har pissgult hår, men det gäller att hitta medelläget XD

Är iallafall på skolan nu och har precis haft matte. Gick ju lika åt helvete som vanligt. Jag vill inte ens veta hur långt efter jag ligger, och ändå har jag läst den fucking kursen en gång redan. Oh snap, haha. Men nu har jag iallafall data och ska försöka förstå mig på mer än bara grunderna i PS. Eller woops, InDesign var det visst. Får väl se hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: Fannnnnie

du är typ den finaste människan jag sätt!?



Snälla kan du lägga upp en text på hur du sminkar dig och fixar ditt hår? snälla redan nu eller ikv, du är så himla fin :O

2009-10-13 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0