Make it rain, gör dig redo för Mayhem.

Jahapp, så vad hände igår då? ;} jo vid fem lagade jag och jonna go´maten - lövbiff med gorgonzola♥, beasås och potatis i ugn. Var kanske det godaste jag ätit på jävligt länge, så det skålade vi för. Sedan fixade vi och gjorde oss jävligt snygga och vid halv 8 dök monica, tessi, anna och rosanna upp. Fick för mig att ha långt hår så monica fick sätta i och klippa in mitt löshår, vilket blev väldigt bra så nu kan jag välja om jag vill ha page eller vara långhårig, vilket är perfect :} iallafall så hade vi skittrevligt us girls med finns i sjön, vin, stampa med leroy♥ och mycket kackel. Vid elva drog vi ner på krogen och det var helt okej, helt okej! Sist, men absolut inte minst, drog vi en kebab på kebabcity (jag som inte skulle gå dit mer, haha) och sen var det hem till sängen. Dock var det inte så lätt att sova eftersom det var telefonterror på hög nivå, och jag väcktes vid 9 tiden av ett sms från per där han skrev att det fortfarande var fest hos honom. Humm, dom är galna :p

KVÄLLENS LÅT: LORENTZ FEAT. M. SAKARIAS - MAYHEM xD

Kommentarer
Postat av: M

ja gud ja!På fyllan ska dem ses och ha sig minsann!

men som tur är var inte min snygging en av de killarna som hörde av sig,då hade jag fan blivigt sur!

Äsch just nu är jag så less på dem att jag skiter i ifall jag låter som en kill-hatare :P

2009-10-24 @ 16:00:10
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: BECITAH ANSWER

ANSWER: Ja, du har såååå rätt! Jag tycker att man kan skriva kritik or whatever till folk men då under sitt namn!!! En gång gjorde jag det till en tjej(inte en kompis) och jag fick skit mycket skit, medan dom andra anonyma var mina vänner men dom fick ju inte någon skit, men jag mådde ändå mycket bättre att JAG hade varit den som bevisade att vara den mest ärliga, och framförallt mognaste.



(: PUSSS

2009-10-24 @ 19:15:41
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: M

Tack!

Tycker jag ser lite smart ut i dom ;)haha fast det gör väl de flesta :P

2009-10-24 @ 19:27:44
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0