Impulsiv lördag.

Jag hade planerat en lugn ( tråkig ) kväll framför tv'n igår, men blev det så? Oh nej! Det blev allt annat än lugnt. kicken sms:ade mig vid halv 8 och skrev att det inte var min grej att sitta hemma en lördagkväll och jag kunde ( kan! ) inte annat än hålla med. Så jag tog bilen till stan, sminkade på mig, flätade löshåret och mötte upp grabbarna på public. Var fan skittrevligt faktiskt, trots att jag inte var lika full som dem. Men det kom så småningom ;} Sedan skulle vi vidare på krogen men lill-jonte kom ju inte in någonstans så vi gick och snackade med jonna som jobbade som vakt på harrys, och drog sedan vidare mot framnäs.

Sen råkade vi hamna i en bil som råkade köra in på en gata som är förbjuden att köra på efter typ tio, så det blev massa onödiga böter och grejer. Jävligt illa. Jag hade dessutom inte bältet på mig heller ( ingen hade? ) men ändå var det bara jonte som fick för det.. tror jag iallafall. Polisen kan inte ha mycket att göra alltså ;l

Kommentarer
Postat av: M

så kan det mycket väl vara faktist :P

Men tycker fortfarande att man ska kunna säga att man inte är intresserad,allt blir så mycket enklare då :P

2009-10-25 @ 15:53:20
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv; Det är sinnessjukt gott! Det smakar verkligen sommar :)

2009-10-25 @ 16:11:14
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: emelie

jag åkte också på böter där..

de stog där hela kvällen/natten.

sjukt irreterade pga hur många ggr har man inte åkt in där när man ska på krogen och aldrig åkt fast?

men när man väl ska köra där själv, åker man dit!

bläää!

2009-10-26 @ 08:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0