I'm only human.

Jag inser att jag är och har varit en alldeles för naiv person senaste tiden. Eller kanske alltid? Vet inte, men nu ångrar jag ivarjefall att jag har varit det. Jag ångrar att jag har öppnat mig för allt och alla och trott att jag har kunnat lita på dem.

Man kan inte lita på människor!


Så är det bara. Just face it. Du har dina närmsta vänner, och dem kan du givetvis (förhoppningsvis) lita på, men dina ytliga vänner ska du bespare the details, så att säga. Annars kommer varenda jävel att veta allt om dig. För det känns verkligen som att alla vet allt jag öppnat käften om senaste tiden. Dock är det värsta inte att alla vet allting, utan det värsta är skitsnacket. När folk sprider runt saker om mig som inte är sanna blir jag skitledsen. Klart jag blir vafan. Det är lätt att säga att man inte bryr sig om vad idioter som inte har några liv hittar på för att fördriva tiden säger, men(!) innerst inne gör man det. I och med all skit jag fått tagit senaste åren har jag blivit en betydligt starkare person än vad jag var förrut, och på ett sätt är det positivt, men jag kommer aldrig tacka er dumma jävlar för det. ALDRIG. Skulle kunna skriva en hel novell om det här men this is it for now.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Haha, man har väl sina små fix idéer om allting haha :P

Skulle kännas skumt att sola med pluttarna eftersom jag är van utan :P



Fyfan vad jag håller med, blir så trött på all jävla falskhet ibland. Att människor aldrig tröttnar på att förstöra för andra. Man ska vara glad att man har sina närmsta vänner, men tyvärr så kanske dem också sviker ibland. Nej usch, jag är less på tjejer och deras jävla skitsnack!

2009-10-19 @ 14:27:35
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Michaela

Jag har också lärt mig genom åren vilka man kan lita på, och vilka man verkligen inte kan lita på. Så tråkigt att det man säger ALLTID ska spridas vidare. Det gäller att veta vilka man kan säga saker till liksom, tråkigt nog. Jag har nog bara 3-4 stycken som jag verkligen litar fullt ut på. Det är fan inte många, men man vet att det man säger stannar hos dem!

2009-10-19 @ 14:39:44
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: hahaha, mjo.. camilla verkar inte ha varit någon favorit hos varken det svenska folket eller juryn x)



du har så grymt rätt! falskhet är något av det värsta som finns, och jag har gjort exakt samma misstag.. öppnat mig när jag egentligen borde hållt käften.. nu vet jag dock vilka jag KAN prata med och vilka jag bör undvika, det finns ju ingen som vet så mycket om mig själv som jag vet men två person vet nästan allt.. Synd egentligen att man bara har två vänner som man känner att man verkligen kan prata med... >_<

2009-10-19 @ 16:35:29
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: BECITAH

vet hur det känns att få skitsnack :S men jag är dock inte så öppen av mig (; MEN FUCK RYKTEN OCH ALLT (: bra att du inte bryr dig om the idiots ;D

2009-10-19 @ 18:29:34
URL: http://becitah.blogg.se/
Postat av: Sara Maria

Jag vet hur det känns. Ta inte åt dig, var stark!

2009-10-19 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0