Helgens många bravader kortfattat.

Tragiskt dålig bloggning i helgen, men samtidigt jävligt bra med fest istället. Och det är faktiskt viktigare, och tjugofemtusen gånger roligare. I fredags satsade jag och Jonna stenhårt och gick ut för att bli fullast, vilket vi typ lyckades med ganska bra, haha. Vi började hemma hos henne, sedan gick vi till Tessi en sväng som hade födelsedagsfest, sedan drog vi till en Olle, och sedan därifrån på Olles ;D För att vara en fredag var det sjukt mycket folk ute, och det var roligt folk också. High five! Sen tvingade André med oss på efterfest hemma hos honom, så jag var väl hemma runt 4-5? Ja, minns inte riktigt men död var jag iallafall. Dock värt xD

Och sen igår då! Jag och Jonna hade inte tänkt festa egentligen, så vi hade ingen sprit överhuvudtaget. Men Per envisades med att vi skulle komma på fest hos Filip, so what to do? Vi är ju knappast dem som bangar. Så vi drog dit, och fick hur mycket sprit vi ville. Captain morgan och cola = yummy. Så att det slutade i fylla igen är ju inte direkt nkonstigt, haha. Sedan gick vi ner på Olles och kom (från vaktens sida) motvilligt in, men vi drog mot Harrys på två röda för det var endast +50 där, typ. Det gillar vi inte. Men på harrys var det mer chill, så där var vi resten av kvällen. Det var inte lika kul som Olles dagen innan, men dög helt klart i krig :*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Exakt! Jag kunde inte ha sagt det bätte själv. Blondinbella suger numera.



Haha, jag har aldrig använt sådana där små pluttar på ögonen. Jag har alltid trott att man blir vit på ögonlocken, haha :P

2009-10-18 @ 19:46:19
URL: http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0