Hääääällowiiin tonajt.

Tonight's gonna be a good night, för ikväll är det halloween-party som gäller!

Ska klä ut mig till inget mindre än fjortis vilket lär bli en succé, för då kommer jag inte ens behöva klä ut mig HAHA. Men skoja ju, självklart måste jag det för jag är ingen fjortis? Men ikväll ska jag bli, just for one night.

Jag ska ha fjällräven-jacka, 'morrhår', extremt tuperat hår, brösten upptryckta till hakan och idomin/foundation fulla läpparna, bland annat. Lär ju bli sjukt bra. Inspirationskälla; Dessie. Vem annars? xD


en fjortis ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men hallå! Fjällräven-jacka är ingen fjortisstil ju, det är klass :]

2009-10-31 @ 15:33:14
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/
Postat av: Hej

Vi pratade just på en sida, adda mig på msn, [email protected] vill träffas nån gång.

2011-01-19 @ 01:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0