Ink not mink.

Jag vill ha en pälsväst! Har jag kommit på. Jag var ju värsteeee emot päls förrut, och det är jag fortfarande. Med den skillnaden att jag numera accepterar fejk-päls, vilket jag inte gjorde då. Jag tyckte att även om du bar fejk så gav du signalerna att du tyckte päls var okej osv. Lite svårt att förklara fan, men jag har iallafall ångrat mig nu. Riktig päls är jag extremt emot (ni har väl sett såna där vidriga videos på youtube?), men vad gör det om man bär oäkta liksom. Det är sjukt snyggt, faktiskt. Så jag ska försöka hitta en snygging, typ en sån som Dessie och Paow hade på Blog Awards 8)

Vet nån var jag kan finna en?

Kommentarer
Postat av: Michaela

H&M har fått in ganska snygga fake-pälsvästar :)

2009-10-19 @ 20:54:29
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kolla Nelly, vila har en fin pälsväst såg jag. fanns i svart, brun å vit :)

2009-10-19 @ 21:39:15
Postat av: M

haha you know me , i looove wine,any time & and any day ;D

2009-10-21 @ 14:01:31
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0