Don't worry, be happy!

Nä, nu ska jag fan inte vara på dåligt humör. Ikväll är det ju fan fest, och jag tänker inte vara nån party-pooper, haha. Dessutom kommer Jonna hem så kvällen kan inte bli så mycket bättre XD Har ju saknat den fisen så jävulskt. Vi ska festa like the old times! Har köpt en massa nytt till ikväll också, men det ska jag visa er senare. Kanske tar en outfit bild innan jag sticker till Angie. Nu ska jag äta köttfärssås så att jag inte däckar av all sprit, och fortsätta att lyssna på Tokio Hotels nya skiva. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Benen är det enda stället där jag är lat när det kommer till rakning. ALLA ANDRA ställen ska bort bort bort bort. Haha

2009-10-10 @ 19:26:41
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0