Bite the dust.

Idag har jag shoppat päls♥. Det blev självklart den från H&M. Förstår inte ens hur jag kunde tveka på den! Och idag kom även lårsmycket som jag beställt av Dollyblonde, skitfint vare :} Shit, jag har massor av nya saker som jag inte ens har visat er. Det måste jag göra! Innan helgen, promise babes.

Vad skulle ni tycka om någon av era bekanta tjejkompisar börjar "dejta" erat gamla ragg (eller hur man ska förklara)? Jag tycker fan inte att det är helt okej alltså. Visst vi var aldrig tillsammans, men jag stör mig ändå så jävulskt. Jag har gjort klart för tjejen att jag starkt är emot det, och att vi aldrig kommer kunna vara kompisar så länge hon umgås med *****. Men det skiter hon i och väljer killen före. Och vet ni vad det värsta är? Dom har träffats i en, jävla vecka!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej!?

Seriously, jag fattar inte hur man kan välja en kille man träffat i en jävla vecka framför sin tjejkompis. Okej om man varit tillsammans med killen läänge, men så är ju inte fallet.

2009-10-22 @ 00:35:56
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: glenn

Tänk att du bor i övik....blir lätt lite ormgrop över alla ragg dejter knull ex osv. Man kan faktiskt ha lite överseende med det...marknaden är ju smått begränsad!. Sen någon man dejtat å inte varit ihop med...? nja det får man väl endå stå ut med att någon man känner är där. när man varit ihop där går gränsen! my opinion

2009-10-22 @ 01:00:07
Postat av: Anna

Det är inte okej! Och särskilt inte när du gjort klart för henne hur du känner. INTE okej.

2009-10-22 @ 01:38:18
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag hade blivit riktigt ledsen om någon av mina vänner gjort så. Varför inte bara fråga först om det är okej? Eller är man så jävla feg för konsekvenserna? Nej, jag hade blivit riktigt besviken. Man går inte på sina kompisars gamla ragg, så är det bara. Visst finns det undantag, typ ett hångel på dansgolvet, men ändå. Fråga liksom, så får man veta.

2009-10-22 @ 09:08:23
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: Josie

Glenn: det är sant det du säger, men med tanke på hur mycket jag tyckte om den här killen så tycker jag ändå att det är fel.

2009-10-22 @ 11:33:26
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: The Game

du verkar fortfarande tycka om *****, och varför är det ett så stort problem att en av dina bekanta (bekanta betyder att ni inte känner varandra så väl) dejtar någon som du varit med? Övik är litet och jag törs nästan svära på att du någon gång varit med någon som även en av dina bekanta varit med.

2009-10-22 @ 13:55:15
Postat av: ivem

Det är INTE okej :S

2009-10-22 @ 16:15:48
URL: http://ivem.blogg.se/
Postat av: Josie

the game: jag har inga känslor kvar för honom trott eller ej, och nej jag känner inte henne så väl, men det är fortfarande ett problem för mig. hon visste om att jag NYSS träffade *****. och neeeej jag har inte varit med någon som nån av mina bekanta har varit med? tyck vad fan du vill.

2009-10-22 @ 17:10:43
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker det är lite fel att göra så! Ifall hon hade pratat med dig och hört så de var okej, och du accepterade det! Då är det en helt annan sak! Eller är jag helt ute och cykla utan lyse?

2009-10-22 @ 17:33:39
Postat av: The Game

Du träffade NYSS honom och du tyckte väldigt bra om honom.. right? men du har inga känslor kvar för honom? Jag får inte riktigt det att gå ihop. Om du inte hade några känslor kvar för honom så skulle det väl inte vara något problem.

2009-10-27 @ 22:24:11
Postat av: Josie

the game; men är du dum? jag lärde känna honom i början av sommaren och höll på att träffa honom framtills för ungefär en månad sedan ( det är NYSS i mina ögon iallafall ) nej jag har inte några känslor kvar så för honom, men jag hade jävligt starka sådana när dom väl existerade, punkt slut.



och stå för vem du är istället för att gå under ett löjligt smeknamn, du är ju garanterat någon från stan som jag ( även om jag inte känner dig ) vet vem det är.

2009-10-28 @ 11:47:15
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0