Bästa kvällen på jävligt länge.

Satan vilken fäääbulous kväll vi hade igår!

Precis som rubriken lyder var det lätt bästa kvällen på jävligt länge. Först fördrink hos jonna ( supergod cosmo a'la jonna ), sedan en grisgod hamburgare på oleary's ( max släng er i väggen ) och efter käket fortsatt fest på olles. jonnababe hade beställt in skumpa till oss också, aaaw så söt hon är :* Ja alltså jag säger bara; skkkoja med mig vad kul vi hade xD Bara massa öl, cigg, rom & colas och musikkk. Var väldigt mycket folk ute också trots att det bara var onsdag, fast det är ju trots allt lov så jag antar att det berodde på det ;} Nu ska jag lägga in bilder och fortsätta vara bakis, ttyl.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad grymt att du hade en så bra kväll! Blir lite lagom avundsjuk ju! Själv satt jag hemma och höll på att avlida för att jag är så taggad på fest.. haha

2009-10-29 @ 11:24:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

ÄHH! Det är så det ska vara ju ;) Mer fester åt folket så man känner att man lever!

2009-10-29 @ 12:14:25
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0