Another day will rise, as you'll die.

Vilken hemsk rubrik jag gav det här inlägget, haha! Aja, nu blir de till att nanna i sängen iaf, eller soffan eftersom jag är hos mor och far :* ska bli otroligt skönt, för är fan riktigt trött. Slumrade till och med till en snutt i solariumet i eftermiddags, vilket jag gjorde i tisdags också :o Det är inget jag brukar göra vanligtvis vill jag lova. Jag brukar alltid ligga på helspänn i cancergrillen och lyssna om det är något äckel som försöker pilla upp låset på dörren och ta sig in och sno mina kläder! eller ännu värre, försöka fota mig när jag ligger naken med pluttarna på ögonen, haha! Vore ju inte alltför kul, med tanke på hur osexig man är i dom xD Good night, sleep tight♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahaha, jag brukar tänka likadant! Om något psykfall ska lyckas ta sig in och fota en. Usch. Dock använder jag inte små pluttar på ögonen :)

2009-10-15 @ 23:56:35
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Sandra

Svar: haha, måste ju va på toppen av allt vöttu ;) närå, ska inte klaga det har faktiskt gått riktigt bra hittils trotts alla nya spelare och så :)



och JA, jag ÄLSKAR the used.. awesomeness! :D

2009-10-16 @ 12:00:04
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0