You and me could write a bad romance.

Ikväll är det fest och jag är taggishhh.

Ska bli sjukt roligt, för jag har ju inte festat på 2 veckor nu. Omg? Varför tänker ni, och det tänker jag också. Därför är det självklart fullt ös medvetslös som gäller ikväll, hahaha. För det behövs ju inte mer än en halv liter vin egentligen, men jag har självklart en heeel liter plus några cidrar. Ja, jag är lättpåverkad men det är väl bara bra? Billig fylla då ju xD


Upptäckte dock när jag var på systemet idag att min absoluta favoritvin inte fanns kvar, ändera är det slut eller så har dom tagit bort det från sortimentet :O Är det de sista så dör jag, husets vita är ju både gott (med sprite i) och har mycket procent - samtidigt! Inte ofta det händer i vinvärlden..

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Elles

haha ni förstör ju verkligen vinet när ni häller i massa socker i form av läsk!! För att inte tala om dom som dricker.. red gold? eller vad det heter! 100% äckel-socker haha :D

2009-11-13 @ 18:30:00
URL: http://www.elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0