Winnerbäck tonight = no party.

Nyss hemkommen från myspys fika hos monica som fyller 21 år idag! Grattis igen, finaste monica! :)

Ja idag är det iallafall fredag igen då, efterlängtade fredag. Inte för att det blir någon fest för det, för det spar vi till imorgon istället. Alla ska nämligen på Lars Winnerbäck ikväll, och visst jag hade kunnat gå bara för sällskapet och själva konsert-grejens skull. Men Winnerbäck är ingen jag brukar lyssna på överhuvudtaget. Har typ hört två låtar av honom varav en jag tycker hyfsat mycket om, och det är den där jävla "timglas" som typ alla gillar. Eller har jag fel när jag säger så? Haha, ja ni ser jag har ingen som helst koll på den karln! Så det blir ingen spelning i Swedbank Arena för mig, och därför ingen fest heller. Men jag är inte den som hänger läpp!

Längtar till imorgon istället, för det kommer bli en sjukt bra dag och kväll.
Och tomorrow blir jag ju officiellt brunett(!)


Kommentarer
Postat av: Emily

Åh, du är så modig! Jag vågar knappt göra blonda slingor i mitt hår.. :( Haha. Jag är en riktig fegis alltså!

2009-11-27 @ 19:39:14
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: M

woho finally a brunett !:D

2009-11-27 @ 20:46:05
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0