What's the fucking problem?

Jag är megairriterad på csn just nu. Eller det har jag visserligen varit ett bra, jävla tag nu men idag rann bägaren över för femtielfe gången, gaaah. Hur många gånger ska min skola behöva meddela att jag visst STUDERADE MELLAN DEN 4 JULI OCH 23 AUGUSTI ( dock på annan utbildning ) Dom har ju för fan skickat in papper på det tretton miljoner gånger nu.

Jag tror alla som arbetar på csn är riktigt tröga i huvudet, annars vet jag inte vad det sitter i. Så jävla mycket tjaffs som det har varit med dem i höst alltså. Återkrav på pengar, check! Avdrag på studiebidraget, check! och dittan och dattan. Tammefan allt har jag råkat ut för. SKA FAN SLUTA PLUGGA SÅ ATT JAG SLIPPER FÅ NÅT JÄVLA STUDIEBIDRAG. Vill inte ha några pengar från csn för det slutar ju ändå alltid med att dom kräver dem tillbaka.

Jag börjar fan hellre försörja mej som strippa.


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Jaha okej. Får kika vidare på det där. Vi har egen hårvård nästa fredag så :D så hon tillsatte röd nyans istället för att rödpigmentera?

2009-11-03 @ 19:16:27
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0