True, final words.

Eftersom jag har haft så mycket tid att fundera den här helgen (daah) har jag tänkt och kommit fram till att jag från och med nu tänker sluta låta killar leka med mina känslor. Alltid låter man dem spela sin jävla spel, där man duger i ena stunden men inte i andra. Alla är de PRECIS likadana. De slutar höra av sej men ringer på fyllan. Och så fort de passar dem så låter man dem få sin vilja igenom också. Varför?! Varför dissar man dem inte bara då istället, när man verkligen ska göra det? Nej, istället får man falska förhoppningar och suger åt sig av all uppmärksamhet man kan få. Som om man inte kan få bättre uppmärksamhet av någon snyggare, finare och bättre kille! Jo, det är ju precis det man kan. Jag VET att jag förtjänar jävligt mycket bättre än det trams som varit och jag tänker inte fortsätta på samma nivå framöver. Nu är det slutlekt med mej, och som en vis brud once said to me: ändera är du med mej, eller så är du inte med mej. Du är inte med mej litegrann.

Och så länge inte det passar behöver jag ingen.


Kommentarer
Postat av: Emily

Bra sagt! För det är verkligen sant.

2009-11-21 @ 20:28:15
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: M

Bra tänkande!

Jag måste också tänka så där nu,är så jävla less på att leva på falska förhoppningar varenda gång:/

2009-11-21 @ 22:15:27
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Mira

You got that right girl. Killar kan vara riktiga svin ibland. Och man är ju så mycket mer värd än den där skiten. Det handlar bara om att man ska inse det och inte rubba på det för någon. Och som du säger, man ska bara "ödsla" tid på någon som vill vara med dig alla dagar i veckan - och inte bara på fyllan/helgen.

2009-11-23 @ 10:11:53
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0