Svinis going on?!

Fyfan, jag tror att jag håller på att få svinis. Har ont i huvudet, halsen och i hela kroppen överhuvudtaget. Fryser som fan i ena stunden och svettas i den andra, vilket brukar vara tecken på feber? Jag lovar att åker på det såhär typ två dagar innan jag ska vaccinera mig, den vanliga oturen liksom!

Dessutom är det INTE passande för mig att vara sjuk just nu. Jag har så jävla mycket skolarbete att göra den här veckan, måste plugga som fan för att hinna göra 3:e matteprovet på torsdag och har även arbetet om schimpanserna som ska göras till onsdag (egentligen, men är jag sjuk så får det fanimej vara färdigt till på fredag) Plus att jag jobbar också, och jag tänker inte sjukanmäla mej, det suger ju..

Jag var tvungen att avboka min tid för tatueringen på onsdag idag också :( Känns surt men jag har inte råd just nu, så får ta det framöver istället. För självklart blir den av, har ju hittat den perfekta texten!


Kommentarer
Postat av: Sanna Westeson

Svar: Mjo, jag vet. Sjukt söta! Hade dom funnits i min size hade jag köpt dom direkt :)

Tack, detsamma.

2009-11-16 @ 20:19:09
URL: http://westeson.blogg.se/
Postat av: Sanna Westeson

Svar: Mjo, jag vet. Sjukt söta! Hade dom funnits i min size hade jag köpt dom direkt :)

Tack, detsamma.

2009-11-16 @ 20:19:46
URL: http://westeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0